Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Μπανάνες Φλαμπέ ! Το Φωτάκι κάνει γλυκές αλχημείες !

Μπανάνες Φλαμπέ  θα μου πείτε τώρα τη με έπιασε και έβαλα συνταγή !  Να ξεχαστούμε και λίγο στο κάτω κάτω , η ζωή είναι ωραία  !!!  Για γράψτε τα υλικά για το γλυκό μας : 

  α) χυμός ενός πορτοκαλιού  
β)2 κουταλιές ζάχαρη λεύκη η κατεργασμένη μαύρη το συνιστώ !
  γ)2 κουταλιές Βιτάμ .
δ)7 μπανάνες κομμένες στη μέση . 
  ε)4 κουταλιές κονιάκ η σε σφηνάκι .
Εκτέλεση :  Ανακατεύετε τον χυμό πορτοκαλιού με την ζάχαρη σε μικρό μπολ . Λιώνετε το Βιτάμ σε μεγάλο τηγάνι σε μέτρια θερμοκρασία  και τηγανίζετε τις μπανάνες για 2 λεπτά . Προσθέστε το μίγμα του πορτοκαλιού και βράζετε για 3 λεπτά η ώσπου οι μπανάνες να πάρουν καστανό χρώμα και να πήξη η σάλτσα .  Αυτό γίνετε ξεχωριστά  Περιχύνετε τις μπανάνες το σφηνάκι η 4 κουταλιές κονιάκ αφού τις βγάλετε από την σάλτσα , και ανάβετε με σπίρτο η με ειδικό φλόγιστρο . Μόλις οι φλόγες χαμηλώσουν  περιχύνετε με τη σάλτσα και σερβίρετε ! Και πάλι αν δεν θέλετε να βάλετε φωτιά το κονιάκ το ρίχνετε απλά στην σάλτσα και ανακατεύετε λίγο με το κουτάλι . 
Καλή επιτυχία και να είστε πάντα χαρούμενοι !

Φως Ιλαρόν                          

13 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα, Φως ιλαρόν!

Ωραίες και γευστικές είναι οι μπανάνες, τώρα αν θα τις κάνω φλαμπέ με σπίρτο, ωρε γέλια!!!!!
Να έχεις ένα ευλογημένο βράδυ!

PISTOS788 είπε...

ΟΜΟΡΦΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ...ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΚΑΙ Η ΑΛΧΗΜΕΙΑ...

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΑΔΕΡΦΕ!

A.G.Selena είπε...

Λοιπόν αν και η μπανάνα μου αρέσει μόνο ως φρούτο και συνήθως δε μπορώ να την φάω σε γλυκά κτλ, η πρόταση σου φαίνεται πεντανόστιμη και να είσαι σίγουρος πως θα την δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!

Φιλάκια πολλά Φωτάκι μου :)

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

Χαίρετε καλή μου ΑΝΘΗ ! Ξέρω το φλαμπέ είναι πάντα περίεργο εγώ συνήθως ρίχνω το κονιάκ μέσα στην σάλτσα εξάλλου το γράφω και δεν βάζω καθόλου φωτιά και μια χαρά νόστιμες είναι . Να είσαι πάντα καλά ! Φως Ιλαρόν

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

PISTOS 788 χαίρομε, που βρήκες ενδιαφέρον την αλχημεία μου :) και εσύ έχεις στο μπλοκάκι σου έχεις μια πρωτότυπη αλχημεία και εσύ να είσαι καλά αδελφέ μου ! χαίρομε που πέρασες από τον χώρο μου !

Φως Ιλαρόν

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

Selena ! Καλή μου παραμυθένια τη χαρά είναι αυτή ! που με επισκέφτηκες χαίρομε που σου άρεσε η συνταγή ! Εγώ ευχαριστώ ! Να είσαι πάντα καλά γλυκιά μου παραμυθένια ΄:) Πολλά , πολλά φιλάκια και από εμένα ! :)

Φως Ιλαρόν

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ είπε...

ΓΙΑΑΑΜ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΦΤΙΑΞΗ ΣΥΝΤΟΜΑ :) ΚΑΛΟ ΕΕΕΕ !

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

θα πω να μου τις φτιαξουν.Θα ειναι πεντανοστιμες.Καλη εβδομαδα να εχεις.

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

Μικρέ μου Ερευνητή ! Χαίρομε που σου άρεσε η συνταγή :) !

Να είσαι πάντα καλά !

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

χαίρετε SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ χαίρομε που σου άρεσαν πεντανόστιμες δε θα πει τίποτα σκέτη λιχουδιά σου λέω ! Να είσαι πάντα καλά φίλε μου !

Φως Ιλαρόν

thumbelina είπε...

μμμ ωραια συνταγη και εχω μπανανες...τωρα για το φλαμπε δε ξερω... μηπως γινω φλαμπε εγω.....καλο βραδυ .....

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΛΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙ!!ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

Φωτάκι μου υπέροχη φαίνεται η συνταγή σου!
Στείλε μου ένα προσωπικό μέιλ και θα σου απαντήσω στην ερώτηση που μου έκανες.
Πάντα με αγάπη σε χαιρετώ και εύχομαι τα καλύτερα

Ευαν. Παναγοπούλου-Κουτσούκου