Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Καλό καλοκαίρι με σπιτικό παγωτό !


Καλό καλοκαίρι αγαπητοί αναγνώστες ! και διαδικτυακοί μου φίλοι είπα να βάλω κάτι το δροσιστικό !!! Σπιτικό παγωτό !  Υλικά:   1 Κουτί έτοιμη σαντιγί ( Μορφατ ) 
                              1 Κουτί γάλα εβαπορέ .
                              1 Κουτί γάλα ζαχαρούχο .
                              3 Βανίλιες .
Εκτέλεση :  1 χτυπάμε τη Μορφατ σαντιγί στο μίξερ μέχρι να γίνει . 2 μετά ρίχνουμε το εβαπορέ και το ζαχαρούχο γάλα μέσα στην σαντιγί , και τελευταίες  τις 3 βανίλιες . Τα ανακατώνουμε όλα μαζί καλά . 3 βάζουμε στην κατάψυξη μέχρι να παγώσει .
Εναλλακτική άλλα νόστιμη προσθήκη , είναι να κόψετε κομματάκια από γλυκό του κουταλιού όπως , κεράσι ,σύκο , καρπούζι , περγαμόντο , νεράντζι , τρούφα ,και ότι άλλο τραβάει η όρεξή σας . Μετά τις βανίλιες ανακατέψτε καλά και μετά κατάψυξη ! Δοκιμάστε και θα .... το απολαύσετε !!!!!! 
Η νηστίσιμη απόλαυση ! 
Υλικά :
1 κομπλίτ 
1 κιλό φυτική σαντιγί 
2 φλιτζάνια ζάχαρη 
2 φλιτζάνια χλιαρό νερό 
2 βανίλιες 
Εκτέλεση :
Χτυπάμε την φυτική σαντιγί με τη ζάχαρη .
Διαλύουμε το κομπλίτ στο χλιαρό νερό,ρίχνουμε και τις 2 βανίλιες και ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί .
Το βάζουμε σε ένα τάπερ και στην συνέχεια στην κατάψυξη . Γίνονται περίπου 15 μπολάκια .
 νόστιμη προσθήκη , είναι να κόψετε κομματάκια από γλυκό του κουταλιού όπως , κεράσι ,σύκο , καρπούζι , περγαμόντο , νεράντζι , τρούφα ,και ότι άλλο τραβάει η όρεξή σας . Μετά τις βανίλιες ανακατέψτε καλά και μετά κατάψυξη. Αν θέλουμε σερβίρετε με σιρόπι.... η ξηρούς καρπούς. Καλή επιτυχία !  

Επιμέλεια  Φως Ιλαρόν .

Καλές διακοπές !!!                  

9 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Μμμμμ.....νιαμ νιαμ νιαμ! Παγωτάκι!
Θα επιδιώξω να το φτιάξω από Δευτέρα, λόγω νηστείας και κοινωνίας! Σε ευχαριστούμε Φως ιλαρόν!Καλό καλοκαίρι!

Ευρύνοος είπε...

Μας δρόσισες!!

καλό ξημέρωμα :)

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

Και εγώ φίλοι μου χαίρομε που σας άρεσε καλό καλοκαίρι και σε σας !


Φως Ιλαρόν

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αγαπημένο και δροσερό παγωτό, καλό καλοκαίρι

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ καλή μου σε ευχαριστώ που πέρασες μια γνώμη ενός μπλοκ με λιχουδιές σαν το δικό σου είναι τιμή μου να έχω σχόλιο σου !

Καλό καλοκαίρι και σε σένα καλή μου!

Φως Ιλαρόν .

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ...
ΙΛΑΡΟΝ ΠΑΓΩΤΟΝ...
ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ...
ΕΙς ΚΑΙΡΟΝ ΜΗ ΝΗΣΤΕΙΩΝ!

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

Έτσι είναι αγαπητή μου Σαλογραία ξέρω όμως ότι είσαι λιχουδιάρα :)
Καλές διακοπές καλή μου !

Ορθόδοξος1980 είπε...

Μπράβο φίλε φοβερή συνταγή. Να είσαι πάντα καλά.

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

καλωσόρισες Ορθόδοξε 1980 ευχαριστώ το ξέρω ότι είσαι λιχούδης σαν και εμένα:-).


Φως Ιλαρόν